poniedziałek, 29 października 2012

Falstart

Wpis, który powstał zanim blog zaczął istnieć w obecnej formie, a szkoda trudu jaki sobie zadałem, więc zostaje.

Nazwa bloga (český tren).
Nazwę należy docenić bo jest fajna. Nawiązuje do popularnego w Czechach sformułowania :czeski sen (český sen). Sformułowanie wywodzi z głośnego w Czechach filmu o takim właśnie tytule (http://www.filmweb.pl/Czeski.Sen ) i ma jakieś tam swoje głębsze znaczenie które odkryjecie po obejrzeniu filmu. Ale tutaj to znaczenie nie jest tak istotne, po prostu jest sobie popularne wyrażenie, więc jak chcesz założyć czeską grupę na fb nazwij ją "czeski sen", a jak ma to być blog o Czechach to koniecznie "czeski sen".

Z początku miał być blog "spox", bo ma być on odpowiedzią na pytanie, garstki osób bliskich mojemu serduszku, "co u ciebie?", ja jako że przecież nie mam czasu, odpowiadam spox, ale w formie linka, no i odsyłam na bloga, taka idea. Spox było zajęte, a ten tren  pasuje, bo różowo to tu nie będzie.

W komentarzach możecie pisać swoje prywatne opinie  przepisy na potrawy z parówek.

Na początek jakaś focia na dzień dobry:

Czechy dawno temu (2010), pas startowy.



2 komentarze:

  1. Polecam parówki nacinane w poprzek z kawałkami sera żółtego wciśniętego w nacięcia, polane sosem miodowo- curry.

    OdpowiedzUsuń
  2. 24 year-old Mechanical Systems Engineer Allene Hassall, hailing from Cold Lake enjoys watching movies like "World of Apu, The (Apur Sansar)" and Sewing. Took a trip to Historic Town of Goslar and drives a Horch 853A Special Roadster. Spojrz na to

    OdpowiedzUsuń